2012-04-10 @ 14:47:31

påsklov

Klockan är halv tre och jag ska precis ta på mig byxor och laga mat. Tänkte gå ut och springa för att jag bara har suttit stilla och ätit i typ en vecka men det regnade så jag stannade inne och lullade runt på internet i väntan på att det skulle sluta regna. Det regnar fortfarande. Och nu har jag kastat bort hela dagen. :DDDD

Och speciellt tillägnat Isabella: jag gjorde en videoblogg i helgen! Satte mig för att klippa den idag och upptäckte att min kära kamera bara fångar upp ljud på typ en meters avstånd. Till och med skitkompaktkameror har ju bättre mikrofon vad fan. Får ta hem en mikrofon från skolan och försöka igen. :<

Jag ska på bio med min moder ikväll, ska se Hungerspelen. Vet inte riktigt vad jag har för förväntningar. Handlingen är ju bra och alla andra Hollywood-ungdomsfilmer är ju cpsnygga. Jag återkommer.

ÅÅÅÅÅÅÅH en sista grej. Susanne är knäpp, lämnade en lapp till henne igårnatt och hon köper blusen <3<3<3<3 kommer inte behöva köpa kläder på flera år sedan. Det blir mitt tredje rymdmönsterplagg på jättekort tid och egentligen skäms jag men den är så underbar. Aaaaaaahhhh. ^______^

Uppdatering: ARTSRGDGHHJSJKAKJAKLAAAAAAAAAAAAAAA. Kitty Brainz-jackan finns igen och jag har fan inte 600 kr.
SHERLOCK

Är det mig du menar? :P

2012-04-12 @ 21:48:37
SHERLOCKs blogg
anna

jaaaa! du har ju gnällt jättemycket haha.

2012-04-13 @ 11:45:13
annas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign