2012-04-09 @ 23:17:58

hei

nu blir det fancy punktlista igen

i. hemma från skåne. vi körde presentlek. jag fick en handduk och karlssons klister. jag är glad.

ii. jag har nu tittat på alla fyra twilightfilmer och speciellt den sista är så dålig att man vill gråta. harry potter och dödsrelikerna delade man i två för att överhuvudtaget kunna hinna med all dramatik och spänning och relationer som finns utan att göra scenerna så koncentrerade att de knappt går att titta på. breaking dawn har man delat på två för att hinna få med tusen tvåminutersklipp på folk som stirrar ut i tomma intet. SLAGSMÅLSSCENEN i slutet bestod av typ 20% folk som stirrar ut i tomma intet. nu ska jag titta på pulp fiction och vara ascool_hipsterbrud_94.

iii. susanne lovar saker lite för lättvindigt ibland så imorgon ska hon köpa space donuts-blusen till mig. :DDDDDDDDDDDDDD

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign