2012-04-11 @ 20:46:35

DÄR LÄRDE JAG MIG GILLAAAAAAAAAAAAAAAAAA EVERYBODY HUUUUUUUUUUUUUUUURTS

Idag träffade jag Elsa. Det var trevligt för hon är väldigt trevlig även om hon är skitläskig eftersom hon är två år yngre och två decimeter längre än mig. Och jag skäms över mig själv för att jag köper så fruktansvärt mycket kläder, men jag hittade världens sötaste klänning idag. Ska tigga lite pengar av min fader och köpa den imorgon ehehehehehe. Lyckades få henne att bli kär i en iMac också och blev lite stolt. (väntar spänt på tusen hatkommentarer nu :DDD)

Jag tänkte tillbringa hela kvällen och natten med samhällskunskap och matte eftersom jag skjutit på det i en vecka nu, men så var jag ju dum nog att både ladda ner Fantastic Mr. Fox och Wall-E och börja spela sims idag så jag tror inte det kommer att bli så. Tänkte springa också men lolololol orka det. Det blir en väldigt trevlig kväll med spel och film och godis nom. Imorgon kväll sticker jag hem till min mor och fredag-söndag åker min far och Susanne iväg och jag blir heeelt ensam. Någon vänlig människa får gärna komma hit. :3

Uuuuuhgr. Det har blivit väldigt mycket text väldigt lite bild senaste inläggen. Så här är lite Markus, lite ljus, lite världens-bästa-tröja och lite skev mage.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign