2011-09-23 @ 10:43:16

hej, jag mår inte så bra

Febern är nääästan borta och illamåendet har gått över men huvudvärken är tillbaka (jag får aldrig, ALDRIG, ont i huvudet förutom när jag har feber, det här är andra gången i mitt liv jag har huvudvärk, mitt liv äger) och igår var jag på vårdcentralen och fick veta att jag har halsfluss. Kanske inte jättesvårt att lista ut eftersom min hals är dubbelt så stor som den borde vara, men nu ska jag börja med penicillin i alla fall. Gött liv.

Och, just det! Victor var här för en vecka sedan och jag fick en jättejättejättefin födelsedagspresent och han blev alldeles förkrossad över att jag inte bloggade om det.


Röd-boxen! Vinyl med superspejsiga fodral, cd med specialhäfte, jättesnyggt USB-minne med alla låtar i löjligt bra kvalitet och en jättetjock fotobok. Aaaaah, känner mig så fruktansvärt bortskämd men den är helt fantastisk.
Aurora

Aah! Vad underbart att äga den. Älskar Röd. Man kanske borde ha köpt den där..... Jag är fortfarande lite bitter över att de inte släppte vinylen ensam.

(råkade komma in här genom din kommentar i http://ttt-truth.blogspot.com/ :) )

2011-10-16 @ 19:18:52
Auroras blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign