2011-10-16 @ 18:56:18

Om att hantera saker på ett lugnt och sansat sätt

Min far verkar ha gått med på att eftersom min syster hyrde en ponny som kostade väldigt mycket när hon gick i tvåan och jag har varit så duktig och betalat min dator heeelt själv, så ska han betala Adobe CS5.5 åt mig. AWESOME, förutom att det verkar som att man måste köpa det över internet för att komma åt studentrabatten på 80% och jag råkar vara sjutton bast och har inget kreditkort, och Adobe har världshistoriens sämsta support som dessutom LIGGER NERE helt och hållet just den här veckan så att jag inte kan få någon hjälp med hur jag ska köpa det. Så nu sitter jag fast med GIMP, fortfarande. AAAAAAARGH, FÖR HELVETE, VARFÖR VILL INGET FUNKA?!?!??!?!?!?!?!?

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign