2011-10-23 @ 20:06:04

Moa Martinsson klär i livboj






Tog en tur till Norrköping idag. Tanken var att se en ashäftig 3D-film i 360° av National Geographic om under-vattensdinosaurier, men det gick väl... sådär. Glasögonen gick inte att ha över mina bigass motherfucking pilotbrillor, så jag ägnade de första minuterna åt att försöka bestämma vilka som skulle vara minst illa att vara utan innan jag hittade en vinkel jag kunde sitta i utan att de gled av. Glasögonen satt fel så bilden blev helt skev, de tar bort hälften av ljuset så att man inte såg någonting och sedan började jag må illa och somnade. Vaknade vid eftertexterna med go nackspärr. Det var snygga dinosaurier i alla fall!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign