2011-11-20 @ 21:03:39

photobooth 4 lajf

Hallo. Victor har varit här hela helgen och det har varit fint, alltid trevligt att bara sova, pussas och titta på Naruto två dygn i sträck. Jag har knappt ens plockat upp kameran eftersom, öh, ja, vi har inte gjort så mycket mer än att sova, pussas och titta på Naruto. Inte mig emot i alla fall.





I ALLA FALL.

Jag är värdelös på samarbeten med saker jag tycker är roligt, för jag tar väldigt lätt över och bestämmer. Jag gör jättegärna precis som andra säger, men oftast känns som att jag blir så överentusiastisk att folk inte vill säga något själva. Jag föreställer mig alltid det värsta tänkbara scenariot, speciellt när det gäller relationer till andra människor, och jag hör aldrig någonsin av mig till någon, oavsett hur mycket jag tycker om dem.


Jag har ingen absolut bästa som går före alla andra, så jag kör brutal namedropping istället.
MÄRTA, VICTOR, SOFIA, ISABELLA, ASTRID, EVERLYN OCH CORNELIUS.
astrid

söta bilder på victor o dig då xD hahaha

och JAAA du är bra på att ta över när det gäller sammarbeten xD (I can tell!) ;)



o naaaw, jag är en bra vän ? :D

2011-11-21 @ 17:01:00
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign