2011-11-25 @ 20:27:12

Undecim




Foton från nionde nevember 2010 och tjugoandra november 2011. Så, vad har hänt? Jag har skaffat längre hår och bytt färg på det och slutat upp med överpretentiösa ta-kort-ovanfrån-popar-poser. Och bytt kamera och flyttat på skrivbordet. I övrigt ser jag exakt likadan ut och hade på mig precis den där tröjan igår. Min graf-lärare sade en gång att alla människor alltid ser ut exakt som när de började gymnasiet och jag tror det stämmer, egentligen har jag utseendemässigt och mentalt knappt ändrats alls sedan vårterminen i åttan. Även om ingen tror på det på grund av alla tusen olika hårfärger, frisyrer och glasögon.
astrid

du skrev fel anna ! :O

du skrev graf-lärare

FAIL xD

2011-11-26 @ 18:03:30
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign