2011-11-28 @ 21:56:09

Quattuordecim

Bra grejer idag: 1. Min Silly Walks-tröja som ingen ändå fattar. 2. Ett matteprov jag var helt säker på skulle gå åt helvete visade sig vara jättelätt whoop whoop. 3. POTATISMOS OM NOM.


Δ Jag har säkert femtio ärr på kroppen, minst. Sjutton av dem är väl synliga men inget av dem märks om man inte vet att de är där.
Δ Jag har jättelätt för nästan alla skolämnen. Förutom idrott, men vem i hela friden gillar det?
Δ Jag har diagnos på fysisk sjukdom men inget mer. Jag mår bra nu och har alltid varit en optimist och relativt bra på att hantera situationer och nej, jag tror egentligen inte att jag är sjuk, bara att jag har haft otur. Ändå kommer jag antagligen aldrig våga prata med någon psykolog av rädsla för vad de kommer säga.
Δ Jag har varit riktigt full en enda gång i mitt liv, nu i somras, och hatade varje sekund av det. Innan, under tiden och efteråt. Jag skulle gärna kunna tänka mig ett liv helt utan sprit.
Δ Jag är vegetarian eftersom tanken på att äta kött äcklar mig så fruktansvärt mycket. Av någon anledning mår jag inte illa av ägg och mjölk eller ens av mina läderskor och min läderväska. Jag är väl långt från perfekt men jag har gjort ett val och jag bidrar åtminstone lite.
astrid

du är så rolig anna :)

btw jag gillar idrott xD

och anna, även om du inte gillade att vara full så roade det ju andra iaf ;)

2011-11-29 @ 19:13:22
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign