2011-05-10 @ 18:24:44

NYAN NYAN NYAN

satt på en träningscykel i en timme och gick typ en halvmil efter det, GÖTT eller inte jag vill dö. jaja, nu har jag varit duktig och kan vräka i mig mat ikväll.

IGÅÅÅÅÅR var det radiosänding i skolan!!! jobbat på programmet i typ en månad och det är ganska imponerande att vi hann bli klara med tanke på att ett) jag hatar ljudteknik två) INGEN i min grupp var ett dugg ambitiös tre) kornelia failade med att spara en intervju jag gjorde med en tjej i borås och jag fick göra om den över telefon med kass kvalitet. roligt. jaja, nu kommer jag inte ha ljud förrän vårterminen i tvåan och imorgon är det foto, hurra!

inga nya bilder så här kommer en massa skit, hurra!




Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign