2011-03-09 @ 09:02:27

den senaste veckan har jag


slagit in paket. Star Wars i Laakso-papper. Det tog tid.


blivit sminkad. Bad att få sotade ögon och fick det här. Oerhört vågat jämfört med mina egna sotade ögon à la emo för två år sedan, host.


väntat på insläpp med en söt pojkvän.


sett mer och mindre charmiga vinklar av Victor.


blivit lite ledsen över att inte hitta något i brevlådan men lite gladare av att hitta det här i inkorgen.


haft ny mascara och sådär äckligt bra foundation och känt mig ganska glad.
förvandlat Isabella till en katt.


hittat uppföljarna till the love of my life på Skivlagrets utrensning. Det där leendet är inget mot mitt studsande och glädjetjutande inne i affären.

Nu tänker jag laga frukost och installera spelen och sedan ska jag inte röra mig ur stolen på några timmar.

Back to Atlantis, ur världshistoriens bästa spelsoundtrack:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign