2011-03-06 @ 19:40:20

allting smärtar och skaver och jag älskar oss

Bästa tänkbara inledning med Det här är vad dom säger, HONUNG, Köttet är svagt och Influensa med hans arm runt min midja och hans läppar mot mina. Bli utstirrad av Annika utan att jag ens märkte det. "En låt till min kompis Fredrik" och Det kommer bara leda till ngt ont, så vacker även om den var med Jakob Nyström istället för Markus Krune-gård. Upp och dansa till Vi kommer att dö samtidigt och allsång helt utan mikrofon eller gitarrförstärkning till Ditt kvarter. Sönderapplåderade händer (på riktigt, hade ett blåmärke i handflatan efteråt), med klibbig rygg men lyckligare än någonsin. Bästa bandet och bästa publiken ever. Speciellt killen bredvid mig. <3





Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign