2011-06-11 @ 11:18:20

11

Skolavslutning igår. Första året på media avklarat. Efter en "konsert" med musiklärare och några studenter som sjöng (varför oh VARFÖR vill någon människa frivilligt sjunga en Adam Lambert-låt på typ den bästa dagen i sitt liv?) och några förvirrade ögonblick då ingen visste ågonting gick jag, Sofia, Astrid och Isabella hem till min mor, vräkte i oss allmän skit och tittade på tecknade filmer. Inte särskilt många timmar efter att jag kom hem efter det ramlade jag ihop i sängen. Vaknade klockan nio imorse med mascara i hela ansiktet, en totalt igentäppt äsa och en väldigt kraxig röst. Trevlig start på sommarlovet! Å andra sidan är det inte så mycket mitt problem som stackars Victors som kommer hit imorgon, hurra!
astrid

hahah jag var så sjukt jävla trött jag med när jag kom hem. satt hemma och Vräkte i mig popcorn xD hahah tror det var då jag gjorde det iaf xD hhah och kolla på film med mor o far...sen somna jag i soffan tills det hände nåt dramatiskt i filmen och mitt hjärta slog asfort av mitt väckningsryck :P hahah lol

efter filmen blevb det sängen och så sov jag gött xD

2011-06-18 @ 15:23:34
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign