2011-01-07 @ 12:28:09

universe, wrap your arms around me

SATAN vad bra kill hannah är. jag älskade until there's nothing left of us, det här albumet är ännu bättre. samma underbara kombination av tung rock och släpiga hiphop-pop som linkin park, fast med mats* hesa röst, så mycket vackrare än chesters och fantastiska texter som tränger djupt in och nästan får en att skaka. till exempel radio, det var länge sedan jag hörde en sådan bra text. en rolig detalj som bara gör dem ännu bättre är deras namn, uppkallat efter sångarens exflickvän, speciellt eftersom en annan hannah inte var så snäll mot min pojke.

nog om kill hannah. som jag redan sagt ett ganska stort antal gånger har den senaste veckan varit asbra. nu ska jag spela sims, eftersom man får lite abstinens när victor drar igång league of legends.

* ja, han heter mat, lol.













I. bmds vuvuzela. det finns så saker som är lika vackert här i livet som när han blåser i den ut genom fönstret mot fjortisar. <3 II. victor och hans mors ipad!! III. ja, det står rumpa på väggen. IV. dator med bob hund-klistermärke. V. lol. VI. annie, victor och peder <3. VII. jag SKA sluta med de här bilderna, vill ju inte behöva stå till svars med att mina läsare blir blinda. VIII. carl! IX. dagens outfit, victors lillebrors tröja och victors raggsockor. (jag hade kjol...) X. <3 XI. skivornaaa! XII. TRÖJAN!

kill hannah - why i have my grandma's sad eyes:
F4N4T4B01

Det är fortfarande min tröja annie, inte toms :>

2011-01-07 @ 18:07:55
martina

åh, ni är så himla söta tillsammans! <3

2011-01-07 @ 19:32:58
martinas blogg
anna

HAHA, just det, bäckängloggan sabbar mitt minne lite bara.



tack :*

2011-01-08 @ 10:34:43

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign