2011-01-27 @ 17:08:00

january is suicide season

det värsta med att bo långt från skolan är att man har tid att tänka och praktiskt taget alltid hinner glida in på jobbiga saker. och en kille i skolan är kär i astrid och man kan inte låta bli att bli förbannad, över hur SYND det är om människor som TVINGAS välja vem de måste vara ihop med. ah herregud det är fem månader om en vecka och jag känner mig lika vilsen och ensam som för ett halvår sedan. nej, det är bra, oftast, jag är bara allmänt psycho efter att en del saker gick ganska snett i helgen. behöver bara en stabil grund att luta mig mot, något konstant, något som bara är. synd bara att det enda jag vågar tro på befinner sig tjugo mil bort. jaja. malte sade "men chilla, hora" till österrikaren idag, sånt gör en alltid lite gladare. och jag har börjat teckna en del senaste tiden. här är oli, lätt en av topp tio världshistoriens snyggaste killar.


bring me the horizon - suicide season:
andreas

OMG JAG VILL KÖPA AV DIG

2011-01-27 @ 19:18:32
andreass blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign