2011-02-17 @ 18:06:28

Imorgon ligger jag i en skinnsoffa och gråter

Skivlagret håller på att gå i konkurs. Det är så dumt, det är ju bara en skivaffär, folk köper ju inte ens skivor längre, men det känns ledsamt. Jag har gått dit praktiskt taget varje gång jag varit inne i stan sedan början av nian. Jag har spenderat enormt mycket pengar där, köpt nästan hela min skivsamling med 70+ album, och jag har ägnat så mycket tid åt att bläddra bland skivorna och sitta i soffan och plugga. Jag har sett Markus Krunegård, Håkan Hellström och Martin Molin där, jag var där första gången jag träffade Victor. Killarna som jobbar där är bland den trevligaste butikspersonalen jag träffat och hela affären är helt underbar. Jag älskar det där stället. Och nu ska det försvinna.

Men... man kan väl försöka se det från den ljusa sidan. Rea!


kriss

men neje!

2011-02-18 @ 22:54:01
krisss blogg
kriss

(hann inte skriva färdigt för min touchpad är besatt av tusen djävlar som tror att jag klickar när det bara är mitt godis som ramlar ner på den när jag tappar hakan, ja du ville veta!)

... så kan dom ju inte göra! fast asbra skivor, asbra med rea och vaxkupan finns ju i alla fall!

2011-02-18 @ 22:56:01
krisss blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign