2011-02-26 @ 10:52:52

hej stockholm






1. topshop // 2. poco loco, carlings // 3. BENGAAAAAAAANS <3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<33<

Jag börjar själv förvandlas (det behövs nog ett fulare ord... antagligen bara jag som kopplar det till Kafka och skalbaggar) till något jag skulle klassa som äcklig jävla super-hipster, men människorna inne på Topshop, alltså. De skrämmer mig.

Ett besök på Bengans gjorde mig lite lyckligare i alla fall. Hittade bara en av de tre skivor jag hade tänkt köpa men köpte lik förbannat totalt tre stycken av de sex skivor jag hittade. Och pappa var fin och betalade både tröjan och skjortan (för att jag provade en annan skjorta som visade sig kosta 700 först och det där "bara" blev 550 tillsammans, ja jesus vilket kap) så tekniskt sett har jag fortfarande bara köpt skivor och merch, höhö.

Hello Saferide - I don't sleep well
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Det finns ju sååå många olika sätt att göra saker i Photoshop, alltid spännande att se hur andra arbetar. Så det där var ju bara ett sätt av många. Jag menar, vinjettering, hur många sätt och metoder finns det inte för det? ;) kram


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign