2011-02-24 @ 10:27:32

GISSA OM JAG GRÅTER AV GLÄDJE

Ärade hipster-Anna, vad kul att du skriver!

Fredric här, jag som lirade som detektivsupport. Tusen tack för alla fina ord, vad roligt att du gillar vår musik! Även lite tragikomiskt att du, som det verkar, jobbat ihjäl dig över den först-första skivan. "Go back to sleep, dear" spelade jag in på mestadels egen hand 2008-2009 och det var det första jag spelade in någonsin, och jag gjorde det först bara för kul men sen blev det så kul att jag gjorde den första fullängdsskivan under det gamla bandnamnet One Man Freac Show.

För ett tag sen så tyckte jag inte den passade så bra in i resten av skivorna eftersom det är så stor skillnad rent ljudmässigt, därför tog jag bort den från webshopen. Men du ska gi-vet-viiis få tag i en om du gärna vill ha en! Ge mig din adress så kan jag skicka den till dig när jag själv får tag i en, tror dom sista 10-15 skivorna ligger i en hög nånstans i mitt barndomshus. Det kan nog ta nån vecka innan du får den så du vet! Så, ge mig din postadress så styr vi upp det där åt dig.

/fredric, OMFS!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign