2011-12-11 @ 15:53:43

Viginti unus, viginti duo och en massa mer


Kent. The Smiths. Sonny Moore. Random dösnygga superhipsters. Vandra omkring på Weekday och TopShop och sånt. Modebloggare som faktiskt skriver om något annat än bara sådant som är inne bland fjortisar just precis då. Skitduktiga graf-studenter. Barn som är nå djävulskt bra på att spela musik. Matematiker. Illustratörer. Fotografer med välutvecklat bildspråk. Reklam överallt. Snygga loggor. Retuscherare. Typ.


Åh det här blir lätt för det har jag inte. Jag gillar allting som är välgjort. JK Rowling och Arthur C Clarke. Placebo och Beatles. Fight Club och Spirited Away. Så länge det finns lite känsla i det kan vad som helst bli fantastiskt.


men är ni dumma eller
Står HÄR om någon skulle ha glömt bort på en vecka.


Torsdag, blir det väl?
Snoozade och försov mig. För lat för att duscha. Sminkade mig, tuperade sönder håret. Tiggde skjuts av far.
Samhällskunskap och ner till biblioteket för att finkamma kommunens hemsida och lyckades faktiskt bli klar med uppgiften. Fotolektion som mest bestod av att panikredigera bilder på stylister.
Träffade syster, åkte till Ikano. Handlade julklappar för lite för mycket pengar. Blev överfallen av en dvärgspets också känd som Skräp På Snöre också känd som Fluff Med Hund också känd som Zac. Åt Ikea-pizza.
Åkte hem med stelfrusna fötter, panikskrev lite mer av historian, åt någonting som jag inte minns. Belönade mig själv med Lost-avsnitt fast det var alldeles för sent och jag visste att jag skulle försova mig dagen efter.
Vettig dag.


(snygg felstavning) Enligt alla beskrivningar av Jungfrun jag just har läst är jag såhär: ▲ perfektionist, pedantisk och noggrann ▲ tar på mig för mycket arbete ▲ pålitlig ▲ analytisk ▲ kreativ ▲ passar med servicearbeten (yeah right) ▲ blir aldrig cynisk gillar utmaningar ▲ gillar rutiner "förhållandet till fadern är ingen dans på rosor" LOL WAT ▲ gör arbeten långsamt men bra ▲ blyg ▲ hjälpsam ▲ "obegriplig, gåtfull och motsägelsefull". Jag överlåter till alla jag känner att se om det stämmer.


Men fan vad det här ska upprepa sig. Här har jag väl skrivit typ allting.


Åhåhåhåhå. En gång för några år sedan såg jag reklam för en ny (fiktiv) serie som handlade om övernaturlig fakevetenskap. Jag råkar tycka att övernaturlig fakevetenskap äger, tittade på första avsnittet och blev fast. Tydligen var det inte vidare många andra som gjorde det, för de bytte tid från typ nio på fredagar till elva på tisdagar och det är inte jättekul när man är tolv år. I somras började jag titta på Fringe igen och herrejävlar vad jag älskar det. Jag upptäckte av en slump att skaparen/regissören JJ Abrams också hade gjort Lost, som jag bara hade sett ströavsnitt av tidigare, och tänkte att det är säkert också ganska bra. Jag fick första säsongen av Lost i födelsedagspresent för tre månader sedan och i förrgår tittade jag klart på fjärde. Och fuck yeah Lost är det bästa som finns.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign