2011-12-15 @ 20:59:26

Triginta



Det här är min vinterväska, när min dunjacka ger mig så tjocka axlar att den här glider av hela tiden. Min pappas fru tänkte slänga den för något år sedan för att den var så gammal och sliten, så jag stal den för att den är förbannat snygg.
Ett inte alltför trasigt skrivblock till samhällskunskap och historia, det är de enda ämnena jag skriver något i och jag har något av dem fyra dagar per vecka. Penna, sudd och extra stift, såklart. Världens bästa Röd-usb-minne. Tågkort (vars fodral jag lagt på min plattång en gång i tiden, därav det lilla röda hörnet). En inte alltför trasig iPod. Handskar eftersom det inte GÅR att cykla med bara händer och mina fingervantar ät mystiskt försvunna. Bibliotekskort till kommunens och skolans bibliotek. Uggle-lipbalm. Försvarets hudsalva. En mobiltelefon som skulle överleva en atombomb. En fancy plånbok som en gång i tiden har varit jättesnygg och haft Markus Krunegårds autograf och nu är.... eh. Inte jättehel.
Inga jättefancy grejer men precis vad man behöver för att överleva.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign