2011-12-30 @ 13:10:11

Året i ord

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag var på "festival", några plaststolar framför en scen i ett skjul i en skog på en så gott som öde ö. jag skaffade en egen dator, ganska välbehövligt efter sjutton år. började en kurs man får läxor i för första gången på gymnasiet. sommarjobbade.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nix. 2 cool 4 nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej gudskelov.

4. Dog någon som stod dig nära?:

nej.

5. Vilka platser besökte du?

linköping typ varje dag, borås lite då och då. umeå + lite småbyar omkring. stockholm. köpenhamn och louisiana. kristianstad.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
inte direkt. lite större örsnibbar ehehhehehehe

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
ouff. 4e mars, 12e mars, 29 juli, INTE 4e augusti, 16e augusti, 4e september, 17e sptember osv.

8. Vad var din största framgång 2011?
fick väldigt bra betyg åtminstone i ettan. och att lyckas hålla kvar en kille i nästan 16 månader får väl ses som en framgång?

9. Största misstaget?
oroat mig alldeles för mycket över obetydliga skitsaker. och skaffat facebook.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
skrapat upp knäna lite för många gånger, hej jag är rätt klumpig. hade halsfluss också.

11. Bästa köpet?
MACEN <3. och k-7an, fortfarande helt nerkärad. david & goliath-tröja och en jättemysig grön tjockiströja som jag bara hunnit använda en gång. och en massa svindyrt smink och lite för många flaskor hårspray.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
datorn, såklart, och kameran. och skivor, dessa oändliga skivor. herregud vad pengar jag har lagft på skivor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

när annika norlin inledde norrköpingskonserten med den vackraste av hennes sånger jag vet. alla gånger jag blivit väckt av  en massa pussar från victor. mvg på första historiauppgiften när jag var helt säker på ett g. när jag satt mitt inne i umeå och förklarade hela handlingen i de två sista harry potter-böckerna för mor och man tydligt såg att folk omkring började lyssna. hurley från lost.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

honung, all min kärlek, always (med omfs!, inte erasure, så gäi är jag inte), scary monsters & nice sprites, bright lights.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
varken eller. tvåtusentio var en sådan känslomässig bergochdalbana att det är svårt att klå både topparna och dalarna.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

skrivit på judeuppsatsen hahaha........ och inte behöva bli jättepackad för att berätta för vänner hur mycket man älskar edm.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

ältat och gråtit och varit allmänt miserabel över saker som egentligen inte spelar någon roll alls.

18. Hur tillbringar du julen?
hemma hos farmor och farfar med hela pappas släkt (och zac, herregud vad jag är kär i den där lilla saken), som alltid.

19. Blev du kär i år?
om zac räknas, så, ja ^____^ annars inte direkt mest redan varit kär ganska länge innan det här året började och jag är fortfarande.

20. Favoritprogram på TV?
LOST. alltid lost.

21. Bästa boken du läste i år?
jag har läst pinsamt lite i år. men just nu håller jag på med del två av haruki murakamis 1Q84 och även om jag alltid haft svårt för hans nonsensprat om vad folk har på sig och vad de äter till lunch är den väldigt bra.

Tjugotvåan är mystiskt försvunnen.

23. Största musikaliska upptäckten?
katten skogmans orkester!!!! och skrillex även om jag nästan skäms över det för att dubstep i alla andra former är VIDRIGT. jag började lyssna på placebo och återupptäckte bring me the horizon också.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

kaninlampan och en dröse adobe-program. och 1Q84.

25. Något du önskade dig men inte fick?
alltid detta zuiko 50mm f/1.4. och jag hade skrivit massor jättefina önskelistor i julas men för första gången kom alla ihåg att jag alltid svarar "jag vet inte", så ingen vote for pedro-tröja fick jag heller.

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
mamma, mats, mormor och morfar kom hit och åt kakor. om nom nom.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
lite mer mental stabilitet. och lite kortare avstånd till borås.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

hipster, lol. alldeles för stora tröjor och alldeles för tighta byxor och lie väl sliten snedlugg, jag tror det här blir sista gången för den här blonda omgången jag bleker håret.

29. Vad fick dig att må bra?
victor. och diskussioner kring lady gagas ögonbryn med sofia och bara att vistas under samma tak som mp2.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

HAHAHAHA åh. sonny moore.

31. Vem saknade du?
victor. och märta som jag knappt träffar längre.

32. De bästa nya människorna du träffade?
jag har faktiskt knappt träffat några nya människor. zac är liksom ingen människa. killarna från sad man's tongue var väldigt trevliga i alla fall.

SÅDÄR. ska packa inför nyårsfirande i borås nu. ha det bra 2012!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign