2011-08-21 @ 22:18:08

ett test

1. Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? arrå.
2. Ångrar du det? nej!
3. Har du varit full i sommar? eeeehehehehe
4. Har du pussat någon i sommar? jaaaaa 
5. Isåfall vem? victor! och cornelius lolololol
6. Badade du mycket? HAHAHAHAHA.
7. Rökte du? nej.
8. Snusade du? eeh. nej.
9. Förlorade du någon vän? ~
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? wow. jag har låtar kopplade till nästan allt som hänt mig, men inte någonting i sommar. man får väl knulla sina värdelösa gener vidare, typ.
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? jag har mått bra i år.
12. Grillade du mycket i sommar? HAH. ja. kommer kräkas om någon ger mig minsta lilla bit haloumi.
13. Åkte du vattenskidor? nä...
14. Blev du tillsammans med någon? hähä. nä.
15. Fick du någon ny kompis i sommar? det beror väl lite på när folk anser att man är kompisar.
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? jag vet faktiskt inte. det här har varit rätt awesome men visst, det kan väl bli bättre. vi får se. :3
17. Har du druckit tills du spytt? hehehehehehe.........
18. Sårat någon? haha. ja.
19. Förlorat en vän? ~
20. Träffat nya människor? jadå!
21. Kysst en främling? lol nej.
22. Tagit droger? nej.
23. Haft en sommarflört? näää
24. Gråtit? ja
25. Skrattat tills du kissat på dig? hahahaha nä....
26. Tältat? naj. fan vad jag hatar tält.
27. Varit vaken en hel natt? nej, för jag har inget vettigt att göra, så jag somnar typ tolv. alltid.
28. Solat? hahaha. neh.
29. Badat? HAHAHA. neh.
30. Haft ett förhållande? ja :D
31. Gjort dig riktigt illa? inte riktigt illa, nej.
32. Gjort några nya percingar/tatueringar? neee
33. Läst en bok? jaaa
34. Skickat fel sms med flit? vad fan. nej.
35. Suttit vid datan en hel natt? NEJ, för jag har fortfarande ingen egen dator. ;_;
36. Näckat? hahaha nä......
37. Solat naken? nej, sade jag ju
38. Fått utegångsförbud? nej, jag är snel
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det? jaaaa!
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
41. Varit i slagsmål? nej, jag är snel
42. Pussat någon utav samma kön? jaa
43. Sjungit högt på ett berg? ööööööh. har jag säkert...
44. Kysst någon i regnet? jadå
45. Kysst någon i skogen? det var väl inte så jättemycket till skog men jadå!
46. Kysst någon du inte borde? nej
47. Tappat rösten? neeee
48. Varit på en festival? hahaha ja :D
49. Gått upp i vikt? hahahha ja. ;_:
50. Gått ner i vikt? gått ner har jag förstås men på det stora hela nej.
51. Brännt dig? nej!
52. Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? aaaaah, t-shirtbränna <3
53. Varit utomlands? ja! eller ah danmark. och skåne.
54. Gjort ett bra köp? JAAAAAAAAAA <3
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? inte pratat särskilt mycket med märtiz senaste året så det kan man väl säga!
56. Haft skadeglädje? jaaaaaa. ^_^
57. Sovit under bar himmel? nä.
58. Vad kommer du sakna mest? inte fan ålderdomshemmet i alla fall.
59. Har du sommarjobbat? arrå.
60. Har du svart ärligt på alla frågor? haha. nästan.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign