2011-08-16 @ 10:31:33

Trehundrasextiofem ganska bra dagar

Idag är det den sextonde augusti. Om två och en halv timme börjar jag tvåan på media. För precis ett år sedan träffade jag Victor för första gången och han var precis lika söt som jag visste att han skulle vara och jag insåg, äntligen, att jag var jättejättejättekär och hatade mig själv för att jag hade gjort allt för att förtränga det i ett helt jävla ÅR. Det skulle aldrig kunna bli något och det var ju tillräckligt bra att bara få vara hans kompis. Och så gick det som det gick och jag blev glad. Och imorgon har det gått precis ett år sedan jag träffade de näst mest fantastiska människorna jag känner för första gången och det är också värt att fira lite. Och just precis nu borde jag dricka upp min O'boy, börja fixa håret och åka iväg mot stan och springa och krama alla flickor i min klass och speciellt Sofia och Isabella för de lymmlarna har jag inte träffat på hela sommaren. TOODELOO.


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign