2011-08-30 @ 16:56:52

det senaste dygnet

1. Jag tror inte att ödet vill att jag ska ha en Mac. Jag vet inte hur många MacBooks och iMacar jag har misslyckats med att köpa på Blocket och igår, när jag äntligen skulle köpa en splitter ny iMac, hade de precis fått in nya datorer och ALLA var sålda. Jaja, har skrivit upp mig på en lista så nu får jag den så får de får in nästa leverans! Kom dessutom på att shit, jag har ju studentrabatt, så den kommer inte ens att kosta tio tusen. Men hallå folk, jag verkar ha tappat bort mitt CSN-kort (som jag inte ens har aktiverat) men det är massor som har sagt att man får ett nytt varje år. Vet någon hur det är?


2. Såhär såg jag ut när jag gick hemifrån.


Och såhär såg jag ut efter att jag och Sofia hade fått den fantastiska idén att gå in till stan i ösregn på fotolektionen.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign