2011-04-11 @ 19:48:27

de krälar fram i vårsolen

i fredags såg jag titantic. första gången någonsin, faktiskt. tänkte att äh, den var ju inte sååå överdrivet sorglig, inte en chans att jag börjar gråta men sedan skulle ju jack-uslingen gå och dö.

gjorde absolut ingenting mer i helgen. gick ett varv i spåret, ägnade lite för mycket tid åt husbygge i sims, lånade ut ett kubb bara sådär åt jenny som bor fyra mil bort och somnade framför ladykillers.

idaaaag däremot fick jag sms från sofia som hittat sin andra fornåsa-panda på under en vecka ungefär samtidigt som jag inom några minuter hittade tre stycken hipsters med skateboard.

passingoftime är på god väg att bli den minst vettiga bloggen i världshistorien. här är lite hjälp traven.


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign