2011-04-12 @ 20:26:41

de finaste skivomslagen jag vet


Slagsmålsklubben - Den Svenske Disco
Dude, en häst. Som spelar synt.


Bring Me The Horizon - This Is What The Edge Of Your Seat Was Made For
Bring Me The Horizon - Count Your Blessings
Bring Me The Horizon - Suicide Season
Säga vad man vill om hur tiwteoyswmf låter, BMTH har jävligt snygga omslag. Harmoniska, på något sätt. (Och vem gillar inte metervis med rå korv dränkt i sirap?)


Kent - Hagnesta Hill
Kent - Verkligen
.... fast Jonas Linell är ännu bättre. Hagnesta Hill är ett av de snyggaste foton jag någonsin sett. Modellen, motljuset, ringblixten, färgerna, allt är perfekt.


Laakso - Mother, Am I Good Looking?
Hela idén! Färgerna! Och Markus ansiktsuttryck, inte minst.

The Smiths - Meat Is Murder
Provokation har aldrig sett bättre ut.


Motot Boy - Lost In The Call
Motljus och blixt igen. Svårt att säga exakt vad, men det är någonting med den.

Kill Hannah - Wake Up The Sleepers
Det här är egentligen baksidan, men jag gillar den bilden mer än framsidan. I vanliga fall avskyr jag skarp blixt från sidan och bilden åtminstone ser ut att vara totalt oredigerad, men ibland är enkelthet bättre. Det enda läskiga är att tjejen ser ut att vara typ nio år och har septumpiercing... hm.


bob hund - Folkmusik För Folk Som Inte Kan Bete Sig Som Folk
bob hund - Det Överexponerade Gömstället
Med det här ville jag bara säga att Martin Kann är typ den häftigaste människa som finns, amen.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign