2010-09-29 @ 16:54:10

för oss idioter

HEJ. jag är sjuk. och jag HATAR det för jag blir aldrig sjuk på riktigt, jag går runt och snorar och hostar och fryser i ett par veckor och sedan blir det inget mer. tillräckligt sjuk för att man inte ska kunna orka med någonting men tillräckligt frisk för att gå till skolan. borde kanske fatta själv att det inte är någon bra idé att pussa förkylda pojkar, men jaja.

jag var inne i staden idag trots att jag bara ville hem. träffade andreas, handlade upp resten av mitt femhundrakronorspresentkort på skivlagret (moto boy + kent + håkan hellström. fint) och provade ut glasögon. och upptäckte att man blir rätt utstirrad om man är ensam och enbart provar bågar. höhö. hittade ett par böcker också, tills efter jag har börjat med svenskaboken som ska vara klar imorgon. fin dag hur som helst.

det går tydligen inte att ladda upp bilder, så... här är knet.


kent - idioter:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign