2010-09-28 @ 16:53:00

nothing but silence around me

dagens bravader:

snöt mig precis innan jag åkte hemifrån. snörvlade ändå hela vägen och hade alldeles för ont i halsen. gick tvärs genom skolan i mjukisbyxor och med en weekdaypåse i fina och oerhört matchande färger och bytte skor för att vandra iväg till stångån. gick och gnällde med sofia och cornelia mest hela vägen och utbrast i ett upprört "DET ÄR JU FAN ETT TRÄNINGSPASS ATT GÅ FÖRBI SKOLAN". kom fram till ån och vår kära lärare stod hur peppad som helst med sitt tidtagarur och tittade på när femton flickor lunkade iväg längs stångån. gick näst längst bak med cornelia efter att sofia frös och gick ifrån oss, pratade och gnällde lite till på hur kallt det var. klarade hela vägen på tjugoen minuter och tänkte vara duktig och springa åtminstone de sista ~30 metrarna, lyckades nog paja cornelias ben men hon HADE inte behövt springa efter, höhö. upptäckte sedan att jag hade glömt ta med ett skärp till mina alldeles för stora byxor, fem mycket upprörda och panikfyllda minuter senare kom jag på att använda snöret i luvan på min jacka. asfint. nämnde jag att det är limegrönt också?

jaja. vi har precis börjat med foto i skolan, så nu ska jag välja ut mina tjugo bästa bilder att visa upp imorgon. har väl bara 10 000+ att gå genom, hoho.


yann tiersen & dominique a - monochrome:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign