2010-09-10 @ 20:14:02

passingoftime fyller stor om två dagar

MIN HEMLIGA ÖNSKELISTA:

1. att jag inte behöver ha en fest
2. att elin ska se mig
3. att elin ska bli kär i mig

JAG ÄLSKAR ELIN!!!!

nä förlåt, skoja.

1. såpbubblor (märta har lovat att ge mig en flaska yes. blir ledsen om jag inte får det)
2. anders molin
3. bmth - count your blessings (DEN HAR SNYGGT OMSLAG.)
4. moto boy - heter den ens nåt? den där med jättesuddigt foto på framsidan.........
5. stromae - cheese
6. detektivbyrån - wermland på vinyl, första + andra + tredje upplagan
7. justin bieber - my worlds
8. detektivbyrån - lyckans undulat
9. spiral till örat
10. mysetröja
11. mysemössa
12. vinröda/vita doc martens
13. ernst kirchsteiger-tändstickor
14. ernst kirchsteiger
15. kodachrome
16. deluxbox av röd

öh ja. borde sluta spendera all min tid i skivlagret/expert/carlings för jag blir bara emo över hur fattig jag är. idaaaag har jag hämtat en nyframkallad film så det dyker nog upp lite fint här snart.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign