2010-09-02 @ 18:29:02

hej du är så bräcklig det kommer att krossa dig

känns nästan som att allting har kastats omkring alldeles för snabbt. även om jag har landat nu och faktiskt trivs. mår illa och undrar vad fan jag håller på med lite för ofta men... ja. jag ska spara ut håret har jag nog bestämt nu, inte klippa av det om ett år igen. kanske färga rött. eller blont, eller svart, behöver bara förändring. och jag blir galen av min pappas sambo. är jag på dåligt humör låter jag det gå ut över henne för trots allt har hon inkräktat här. hon har dessutom inga egna barn utan har lärt sig allt av pappa. hade väl funkar bra om inte pappa hade varit som han är. men nej. borde bara sova i ett par dygn. komma till sans.

och passingoftime ÄR värdelös men det är ju värdelösa bloggar som drar besökare.


helene, från tyskland.

säkert! - det här är vad dom säger:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign