2010-11-17 @ 17:28:09

"fy, inte slicka på jack!"

sofia delar ut kondomer mitt i korridoren, anna och everlyn byter officiellt ut ordet "hej" mot en smäll på röven, cornelia och ellinor diskuterar alternativa användningsområden för kondomer för lesbiska par och sofia skäller ut anna för att hon försöker slicka på hennes ipod touch. helt normal onsdag. bortsett från att både finaste amanda och anders trygg fyller år idag. grattis sötaste/jag hoppas du dör i en eld.


så avslutar vi dagen med mysig mespop (och att skriva filmanalys... dö.)

they live by night - ctrl+alt+del my heart:
Sheriilyn

Hej!

Jätte kul att du svarade och att du uppskattar det jag skriver. ♥ Tokio Hotel är ett bra band, med innebörder i sina låtar och de finaste värderingarna, fast ja - det är synd att de har blivit stämplade från icke insatta på grund av de mest hysteriska fansen. Jag blev själv väldigt förvånad när jag insåg meningen med deras musik. :)

2010-11-19 @ 12:39:55
Sheriilyns blogg
Sabina

De måste ju vara roligare att skriva om en film än om en bok! :D

2010-11-19 @ 14:03:31
Sabinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign