2010-05-09 @ 17:43:43

PASSINGOFTIME RETUUUUURNS!!!

åh hej! jag hade tänkt vänta med att skriva här tills jag blev av med det förbannade gipset (som är blått och fint, oh) men jösses amalia. det kommer en vettig förklaring om ett par veckor, när jag har blivit av med mitt blåa fina gips.

jo. jag mår bra. samma vanliga emo-anfall lite då och då, plus att jag _HATAR_ att skutta runt på kryckor, men jag mår bra. jag har fina vänner som har visat sig vara ännu gulligare än jag redan visste att de var (en pojke som citerar eddie, skeppsdatorn i liftarens guide till galaxen, i en halvtimme när man är ledsen till exempel). jag mår bra. ville bara få det sagt.


och jag har räknat och kommit fram till att jag har varit lycklig sammanlagt fyra dagar det senaste halvåret.















väldigt väldigt överflödigt att påpeka att det här var en av dem.

(just det, kristina, jag är pixled, hade du bläddrat tre bilder bakåt till hade du hittat en ganska fin bild på dig, ellinor och josefin)
kriss

lasersvärdsben!

2010-05-09 @ 19:49:29
krisss blogg
martina

tycker du kan åka till stockholm några dagar i sommar så kan vi vara emo tillsammans.h

2010-05-09 @ 22:23:36
Fanataboi

Hej, du har gröna väggar hihi.

Din säng tar upp mer av ditt rum än vad jag väntade mig...HUM.

2010-05-10 @ 17:15:45
kriss

hehe åh då ska jag göra det :) jag var ltie sneaky och smög runt bara :)

2010-05-12 @ 20:05:55

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign