2010-03-31 @ 19:27:54

LAAA-LA, LA-LA-LA-LA LA LAAA-LA

nu har jag varit jätteemo i flera dagar och jag har inte bloggat om det! cheezus, framsteg anna! :D

nämen. jag har mest lyssnat på fin musik i stora hörlurar som jag stulit från min pappa, tagit mängder av egokort, målat eyeliner som om jag var tretton år igen och läst en väldig massa böcker. och varit en del på sjukhuset. och gråtit. ganska mycket. men det blir ju bra sen. förhoppningsvis. usch måste sluta vara så jävla kryptisk men ni får veta sen, just nu är det bara förjävligt.

jag sitter och scannar in min senaste film just nu. det är mördande tråkigt, dessutom piper scanner jättehögt för varje ruta den håller på med. uuuurgh.


detektibyrån - ceneration celebration (eller här för gullig video):
martina

jag har också varit väldigt emo de senaste dagarna, fast mest på insidan. fast jag misstänker att det syns när jag går och sitter utomhus ensam på bänkar.

2010-03-31 @ 20:34:43

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign