2010-03-08 @ 16:04:11

saker någon borde ha sagt för länge sedan

men som ingen har sagt till mig.

det kommer alltid att finnas människor som ser ner på dig, som tror att de är bättre än du. det är de inte. det kommer aldrig att finnas någon som är bättre än dig. du är bäst, och det finns ingen annan än du själv och folk du har gjort illa som letar fel hos dig. alla andra tycker att du är vacker. ta vara på vem du är, gräv inte ner dig och gör dig osynlig. just precis du är bäst. låter du andra se det kommer du inte behöva tänka motsatsen någon mer gång.
kriss

Hej! förlåt! såg att du skrivit till mig nu, har skickat till dig på unlaced men vi tare här också! jag finns i kön från typ ett och framåt, om du vill hälsa på :) ganska långt fram alltså förhoppningsvis.

2010-03-08 @ 20:22:14
krisss blogg
Anonym

förresten finns jag ju på facebook också. kristina grenblad heter jag tyvärr haha

2010-03-08 @ 20:23:39

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign