2010-03-08 @ 15:21:54

lyssnar för mycket på laakso och drar ner mig själv

tears tears tears more worthless tear, they do nothing but tear down what i've built. i've always seen the end of bad things, but this time is the first time. oh yeah, this time is the first time that i've been thinking of giving up on life. oh yeah, this time is the first time that i've been thinking of giving up on life. but i can't.

nu återstår alltså valet att gå ensam eller att skita i att gå alls, irra runt i stan i sex timmar och låtsas att man gick och att det var fantastiskt. jag vet ju att det kommer att krossa mig. jag vet ju att jag kommer gråta över att jag är så förbannat patetisk precis hela tiden. så varför ska jag tvinga på mig det? för att det är sån jag är. fan, anna.


laakso - i can't stop:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign