2010-03-06 @ 16:27:33

harry, the awesome blue fox

jag var hemma hos simon igår och blev kär i hans hus. alltså. det är LÖJLIGT vackert, som taget ur en inredningstidning. spetsgardiner, oljemålningar och blommiga tapeter överallt. jag blev arg över att inte ha någon kamera, speciellt när jag kom ut och såg en klar stjärnhimmel för första gången på säkert flera år (har ni hört uttrycket ljusförorening? det händer i småbyar också). nåja. jag kom äntligen någon vart med musiken som ska vara klar om en månad eller så (rubriken är låttilteln förresten. tror jag. om det inte blir för töntigt). och tvingades titta på hanna montana och halkade på blankis, slog i svanskotan och kan knappt gå nu, men det är helt okej.

jag tror jag ska spela sims nu, så jag slipper röra mig. hurr hurr.

kill hannah - the songs that saved my life:


jag har faktiskt börjat lyssna ganska mycket på dem. och jag har inga bilder. mwahahaha.
martina

annapanna, hoho. om någon är dålig på att ha något att säga - är det jag! hihi, ah. jo. jag är nog trött för jag säger mest en massa konstiga saker. men nu får det bli så. och alla min texter är ju helt ärligt mest skräp. men det passar mig så det gör ingenting det heller. någon dag kan vi ha kramkalas. jag vill fota dig också, kom till sthlm!

2010-03-06 @ 22:32:16
martinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign