2010-06-24 @ 11:23:53

du och jag kan slåss om En Plats I Solen

chachaaaa!
asså förlååååt att jag inte har bloggaaaaaaat :'((((( jag stack till oslo i helgen ;) hittade en aaaaaaaas-snygg tröja ;))
a o sen håller vi på och rännoverar (stavning? ) badrummet här hemma, osså vare nåra elektriker här som HADE SÖNDER MITT MODEM!!! asså idioter fattar inte hur man kan göra sånt :S:S:S
a så har jag haft lite annat för mig ;););) bloggen hamnar lixom inte i första hand ;););)


åååååkej det är helt okej att vilja döda mig nu. det vill jag också. jag var bara tvungen att testa. hursomhelst. jag har varit oslo och fnittrat hej vilt så fort någon öppnat sin mun. jag hittade en träningsjacka (trodde knappt att jag någonsin skulle visa mig offentligt i en) på uff för 95 norska kronor och hey, den var fin, så, ja.

sedan havererade internet tack vare att ett par inte alltför intelligenta hantverkare brände sönder modemet. igår fungerade det igen och idag ska jag iväg för att fira midsommar i malexander. toodeloo.


(jag har klippt mig!!!)
(och jag vågade. fnizz.)

kent - vi kan väl vänta tills imorgon:

martina

finis :*

2010-06-24 @ 19:19:14
kriss

fiiin!!! (men bajs på bekymmer alltså (senaste inlägget). bäst vore om man bara kunde typ, flytta in i sims eller dra till hogwarts istället.)

2010-06-29 @ 22:19:56
krisss blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign