2010-06-30 @ 19:43:49

ibland blir jag så störd av tystnaden här

jag hade planerat en mycket fin ensam emodag inne i staden och åh så glad jag blev när det inte blev något av den ensamma emodagen. jag köpte skivan, i alla fall. och en massa tygpennor och en massa t-shirts (till sånt här). sedan råkade jag stöta på simon och gick runt och delade ut gratis synundersökningar tillsammans med honom i fem timmar. jag tappade min systers urgamla freestyle i ett hissgolv och sedan slutade den att funka så jag har fortfarande inte hört något mer än de två singlarna. den verkar fin i alla fall. behöver bara vänta på rätt tillfälle att lyssna på den nu. kent är viktiga grejer, serni.


kent - gamla ullevi:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign