2010-07-16 @ 11:18:27

vi står bakom dig trots att vi aldrig syns

eftersom jag har fått en hiskelig massa besökare (hela tre om dagen, ujujuj) tänkte jag ha en frågestund nu.

1. vad heter du?
2. hur gammal är du?
3. hur hittade du hit (eller unlaced)?
4. vad har du för skor?
5. just nu, vilken är världens bästa låt?
6. vad hade din oseriösa sida svarat på förra frågan?
7. valfritt.
8. kan hönor simma? allvarligt, jag har undrat det ett tag nu.
9. säg någonting du tycker om. man blir nästan lika glad av att läsa det som av att skriva det.


kent - team building:
F4N4T4B01

1. Jag heter Victor.

2. Jag är 18 år gammal.

3. Har för mig att du gav mig en länk till en blogg och att jag först inte fattade att det var din ._.

4. adidasdojjor, trofasta sen 3 år tillbaka

5. From Whom The Bell Tolls

6. Justin Bieber - Baby

7. jag gillar långa månskenspromenader med en fin blå hink

8.Jag tror inte de kan det :D

9. Jag älskar erotisk fanata, det är gott. Jag tycker om att inte göra någonting heller. Det äger.

2010-07-16 @ 17:20:35
martina

1. Martina, hihi.

2. Sweet 16, jej...

3. Way back kommenterade du min blogg, och vi har pratat lite sedan dess.

4. just nu byter jag mellan ett par svarta converse och ett par vit/orange/rosa dansskor.

5. Självmordsblond - Kristian Anttila.

6. Alors on danse - stromae(?)

7. jag går just nu mellan tycka livet är askul till att hata det. kul.

8. hm, shit. eh... jo? eller..?

9. jag blir glad när du skriver något, det känns bara bra. och när du är inne på msn. även om vi aldrig pratar. det känns.. bra.

2010-07-16 @ 18:43:58

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign