2010-07-25 @ 22:22:39

*

förra lördagen knackade min käre far på min dörr för att tala om att vi skulle åka till min farmor och farfar.

"vi sticker till skåne imorgon :DDDDDD"
"ja... ha?"
"och så stannar vi där ett tag, tar det lite lugnt, kanske åker till danmark."
"ja... ha."
"och sen firar vi nisse och monica och jacob på lördag, sen sticker vi hem."
"ja... ha?"
"blir det bra?"'
"oooo... kej."

hur som helst så är farmor&farfars hus världens vackraste plats. lugnt och stillsamt (bortsett från e22an tio meter bort, men man vänjer sig) och man tänker väl lite för mycket under en vecka utan internet och kontakt med omvärlden. men så finns det awesomemänniskor som får en att fnissa så högt att det är konstigt att andra håller sig sovande. och jag mår väldigt väldigt bra trots lite för mycket av farmors kikärtsgeggor (<33333), hej.

laakso - tu tu tu tulevaisuus:


SVARA HÖRNI!
Aliz

haha mike???

vi två (L) my chem (L) haha

2010-07-26 @ 13:59:18
Alizs blogg
F4N4T4B01

jag är glad att du är hemma igen hihi.

2010-07-26 @ 14:29:50

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign