2010-07-27 @ 17:24:34

fight the fight

om precis tjugo dagar hoppar victor på en buss till linköping. det är ganska ironiskt att jag inte är hälften så nervös över att träffa honom för första gången som över att berätta för mamma att jag har pratat med en två år äldre pojke från borås i ett och ett halvt år och att han är den gulligaste människan jag känner och övertyga henne om att alla på internet ÄR inte pedofiler.

hur som helst. det blir nog bra. hon är ganska trevlig och jag hinner samla mod i fyra dagar till.



bmd är rätt söt han också. puzzzzzz.
andreas

självklart! låna bilden du och skriv till en liten länk till min blogg så är det helt okej (:

2010-07-28 @ 11:41:36
andreass blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign