2010-01-09 @ 23:47:02

you are a flatulent pain in the arse

idag blev jag vegetarian. bara sådär. sade till min låtsasmamma att jag tänkte sluta äta kött och fick en nick och ett "ja men det går säkert bra". så, ja, nu är jag vegetarian. det känns väldigt fint, faktiskt.

eftersom jag och min far har lyckats övertala min låtsasmor om att hennes kompaktkamera är totalt värdelös åkte vi till norrköping och mediamarkt för att titta på Stora Avancerade Nikon D5000 idag. jag tröttnade på kamerorna efter ett tag och vandrade iväg till skivavdelningen, tänkte att hey det kanske finns något fint här. när jag hade bläddrat ett tag upptäckte jag att det stod en flicka bredvid mig i en väldigt fin jacka och HALLÅ det där är ju mango! jag blir uppenbarligen en komplett idiot vid sådana tllfällen men jag sade hej i alla fall!

jag köpte b-sidor + känn ingen sorg för mig göteborg, medan susanne bestämde sig för att köpa en nyare variant av exakt min kamera. fint. min lugg är åt helvete men jag har bra musik, typ.


the smiths - frankly, mr shankly:
Petter-Nicklas

Äsch, vegetarian, vad är det för småbarnsfasoner? Militant vegan och Skyman-exorsist ska det vara. ;)

2010-01-12 @ 18:47:41
Petter-Nicklass blogg
Petter-Nicklas

sv: Vilken bra idé! Fan, du borde bli kräftskötare hemma hos mig!

2010-01-13 @ 21:19:21
Petter-Nicklass blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign