2010-01-01 @ 01:23:09

det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden

hur såg mitt tolvslag ut? jag drack champange (utspätt med cider, jag gillar inte champange) och hade disco till övningsköra. sen gick min syster och hennes pojkvän och kvar fanns bara en stark känsla av att inte höra hemma där.

victor ringde mig fyra gånger. jag sade att det var okänt nummer och tryckte bort det. det är inte bara kölden som gör att jag skakar nu och jag är arg på mig själv för att jag inte svarade och för att jag är för feg för att ringa tillbaka. dumma, dumma, anna.

jag ska aldrig mer fira nyår med mamma. jag vet inte vad det gör med mig, att bara vara i närheten av henne gör att jag mår dåligt. alla tankar jag skrapat ihop om att jag faktiskt inte kommer sluta som en kärring med nio till fem-jobb, två barn och volvo glider av mig som vatten.

nu tror jag att jag har ett viktigt samtal att ringa. eller åtminstone ett viktigt sms att skicka.

kent - vals för satan (din vän pessimisten):


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign