2010-01-26 @ 22:48:02

åh. eh.

jag borde sluta lyssna på musik som får mig att vilja bort. fast ofta är det den som är den bästa. vi mot världen typ, och hela röd. och ganska mycket mer som gör att jag trycker naglarna mot huden (tack och lov klarar jag inte av långa) och längtar efter vassare saker. anna, det här är illa. du borde prata med någon. men nu glömmer vi det ett tag.

jag läser www.mylifeisaverage.com, för det är den sötaste sida jag någonsin har snubblat över. jag har slutat använda google och har numera www.seetherainbow.com som standardsökmotor. och jag har fortfarande mitt rosa hår som blir förbannat snyggt de få gånger jag orkar ha hårspray och med min lugg passar jag för första gången någonsin i glasögon. det är mest smiths i min mp3 och eftersom jag inte har några jobbiga minnen till deras musik är louder than bombs den bästa mappen jag har.

jag tror jag tänkte skriva mer, men det blir ju ändå bara babbel och jag behöver sova. godnatt.

the smiths - vicar in a tutu:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign