2010-02-05 @ 22:48:28

räv åker till japan

jag har egentligen ganska så mycket läxor i tyska, kemi, musik, hemkunskap, svenska, biologi, engelska, det mesta. men istället har jag börjat titta ohälsosamt mycket på guds tre flickor. varför? det är emokids med. ohoho. nejmen. ganska nöjd med allt. jag är aldrig ensam längre, i alla fall inte i skolan. bestämmer man sig för något så går det. vill man inte vara ensam sätter man sig bredvid ensammaste killen i klassen på lektionerna och plötsligt är man inte ensam, alls. jag har löjliga mängder läxor just nu men det tänker jag skita i, bara för att allting är fint och kommer lösa sig till slut.



känns som att det behövs något fint och stillsamt idag.
slagsmålsklubben - fox goes to japan in order to meet other ninja foxes in the tribe of hokkaido:
martina

jag gillar hur du tänker (y)

2010-02-08 @ 20:41:20
martinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign