2010-02-27 @ 00:00:13

never fall apart

jag är glad, men det skär sig mot hela den här bloggen.
kent är om mindre än två veckor och jag vet inte hur det blir.
jag KAN inte gå med henne.
det skulle visa att hon har fel men det handlar inte om att visa att hon har fel, det handlar om att lämna alla som aldrig har tyckt om mig.
reservplan #1 har inte uppdaterat sin blogg på månader och jag har inget annat sätt att kontakta henne egentligen och reservplan #2 har jag aldrig pratat med alls.
vill inte behöva gå med fyra tjejer varav en hatar mig, en annan totalignorerar mig och de andra två känner mig genom den första.
fan.
hemkunskapsuppgift som ska lämnas in samma dag som provet på andra världskriget.
fan.
nä.
jag är glad.
london var fint.
jag borde sova, men det skiter jag i.

laakso - stay tuned to my love:
nähä, den finns inte på youtube. lyckligtvis finns det spotify/piratebay/skivaffärer för de som bryr sig.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign