2010-02-02 @ 23:07:24

NEJ VICTOR, DU FÅR INTE LÄSA.








































igår var jag inne i staden och.... du läser va? fy, victor! schas!






































så. nu borde han vara borta. om inte, skyll dig själv. :@
victor fyller år snart, den tjugonionde februari närmare bestämt, och allstå är det inte alls snart utan om två år men ni fattar. så jag åkte in till staden och hittade en fantastiskt fin t-shirt. svinigt dyr, men det är victor så det är okej. och hans julklapp var gratis. hahaha.


nu är det bara ett återstående problem: victor är väldigt väldigt smal. men jag har tänkt köpa tygpennor ganska länge och det här är ett perfekt tillfälle för den här skulle man kunna göra förbannat snygg.
"FAT PEOPLE ARE HARD TO KIDNAP - but that doesn't keep me from trying"
"FAT PEOPLE ARE HARD TO KIDNAP - i learned that the hard way"
eller nåt sånt. eller så låter jag det vara, för det är redan awesome.

i lördags kväll gick jag på upptäcksfärd här hemma och hittade min pappas gamla glasögon. de är från tidigt åttiotal och så starka att man nästan snubblar, men om jag kisar kan jag faktiskt se i dem och det räcker för mig. jag hade dem i skolan idag och fick ganska många fina komplimanger för dem. en tjej i min parallellklass, som jag träffar varje dag, frågade om jag hade skaffat glasögon. jag har haft tjocka svarta plastbågar i över ett år. alltså... eh. nåja, jag tycker om min pappas glasögon.

well det var allt för nu. jag har inte skrivit på länge här men saker är ganska bra och eftersom det här är en gnällblogg borde det vara något bra.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign