2010-02-17 @ 21:31:12

misery and harmony

jag hade tänkt bleka min utväxt i veckan och färga rosa igen eftersom det inte precis är meningen att sån här färg ska hålla en månad. jag fick välja hårfärg över telefon åt min låtsasmor som är en sådan som köper precis vad som helst bara det ser bra ut på framsidan av paketet och eftersom det jag brukar ta var slut blev det toningsschampo som blekte en till två nyanser. det sög, surprise surprise. min utväxt blev yttepyttelite ljusare (hudfärgad åtminstone) och resten är fortfarande knallrosa och i övrigt har det bara blivit mer slitet under än månader av brutal misshandling med superstarkt blekmedel, total avsaknad av balsam och mängder av hårspray. nice, anna. jag ska i alla fall köpa bra skit imorgon och jag lovar att ta balsam den här gången. sen börjar det nog bli dags att klippa av allt.

annars börjar mina kompisar bli oroliga över att jag smäller huvudet i väggen hela tiden och aldrig äter och jag också för de kommer aldrig att fatta varför och precis hur illa det är. jag borde inte göra så, förlåt. men. vad gör man inte för att för en gångs skull bli nöjd?


jag äter en kaka just nu. no need to worry. tranbär och vit choklad är nog den bästa kombinationen som någonsin upptäckts.

helt irrellevant till rubriken, awesome
slagsmålsklubben - erd ist froh:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign