2010-12-09 @ 21:54:07

SO LONG AND GOODNIGHT

känns som att jag knappt skriver något annat än "omgwtflolbbq imorgon ska jag träffa victor!!!! omgzies!!!!" vilket är rätt illa med tanke hur sällan jag träffar honom. jaja. vad har hänt sedan sist? jag har träffat victor (höhö) och bmd och linni och spelat lika hardcore tp, druckit obehagliga mängder glögg, bråkat med lärare och börjat läsa väldigt mycket om wikileaks och julian assange. avslutar med några av mina absoluta favoritbilder med källor från lite var stans och en nostalgitripp.




























my chemical romance - helena:
martina

mjau, me like the very tjusiga paraplyflickan. undrar hmm vem det är..

2010-12-12 @ 23:44:50
martinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign