2010-12-30 @ 17:44:32

we go into a club and there we start to dance

imorgon är det nyårsafton. ganska sjukt egentligen, hur snabbt tiden går. känns som om det blev 2010 alldeles nyss. men jag längtar som fan, inte bara för det uppenbara, att bo hos victor i en vecka och träffa bmd och linni, utan för att det är ett enormt symboliskt värde i nyår. för ett år sedan gick allt åt helvete och det var början på det jävligaste halvåret i mitt liv. det här blir slutet på 2010 och allt som hör till och åtminstone de första sex dagarna på nästa år kommer bli riktigt jävla bra. och för att victor och jag har ett inplanerat star wars-marathon, förstås.

åkte in till staden idag också för att (ett år för sent) äntligen fixa mitt leg. var självklart tvungen att mellandagsreashoppa lite ockå (även om det det kanske inte kallas mellandagsreashopping när man redan vet vad man ska ha och inte ens tittar på kläder). två skivor skulle jag ha och två skivor köpte jag, men inte en enda av de jag tänkte köpa. bra är de hur som helst. gott nytt år hörni!


kraftwerk - showroom dummies:
Sofia

Ramones!

Visst äger min musiksmak?

2010-12-31 @ 17:51:10
Sofias blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign